ВИДЕО: Бидете спремни и подготвени како Меси – Вака аргентинецот ја одржува формата!

Меси на СП во фудбал што се одржа во Русија, ја покажа својата огромна желба. На едно полувреме дури имаше улога на селектор и споделуваше тактички совети со своите соиграчи и импресивна физичка форма, и покрај уште една напорна клупска сезона.

ПРОГРАМАТА за вежбање на МЕСИ:

Вежбите се изведуваат според кружен метод, 25 повторувања по вежба пред да преминете на следната. Ако сте почетник, обидете се да завршите 1 до 2 круга. Инаку пробајте 3.

Вежба 1: ХИНДУ СКЛЕК

Вежба 2: ХИНДУ скок

Вежба 3: ВКРСТЕНИ стомачни

Вежба 4: СПРИНТЕР чучњеви во ЧЕКОР

Заземете ниска почетна позиција во спринт (десно стапало напред). Одете напред со десната нога и истегнете ги рацете додека ја кревате левата нога нагоре. Изведете 10 до 15 повторувања, потоа сменете ја ногата и повторете ја серијата.